Дата проведення: 03.10.2013
Автор та ведучий: Георгій Арабулі
Резюме та супровідний
лист
Резюме має бути лаконічним,
змістовним і обов’язково грамотно складеним і написаним. Фото в резюме має виглядати
стримано, це не має бути фото з вечірки, пляжу або улюбленої машини. В резюме не варто перебільшувати з
додатковою інформацією: Ви інформуєте людей про свої професійні якості, а не
показуєте, яке у Вас цікаве хобі. Наявність супровідного листа –
ознака ввічливості з Вашої сторони. Це все одно, що привітання перед розмовою.
Що варто знати про потенційного роботодавця?
Йдучи на співбесіду, варто володіти мінімальною інформацією про потенційне місце роботи. Чим займається компанія, яка у неї
репутація у суспільстві та ЗМІ – певний мінімум, який варто знати. Така
інформація також допоможе сформувати Вашу думку щодо місця, куди Вас запрошують
на співбесіду. Але не варто перебільшувати й дізнаватись, скажімо, про
подробиці особистого життя собаки HR-менеджера)
Зовнішній вигляд на співбесіді
Перед співбесідою уточніть наявність дрес-коду
в компанії. Часто про його обов’язковість наголошують самі HR-менеджери, запрошуючи на співбесіду. Окрім того,
необхідність ділового стилю одягу завжди можна уточнити. Однак, не варто забувати про основний
принцип зовнішнього вигляду під час знайомства з роботодавцем – охайність.
Можна прийти у акуратних джинсах і сорочці, але взуття обов’язково має бути
чистим, а зачіска – охайною.
Увага: потенційне місце роботи!
Під час співбесіди у Вас є чудова
можливість оцінити компанію зсередини, звернути увагу на певні порядки та на
людей, з якими, можливо, доведеться працювати пліч-о-пліч. Таку можливість не
можна проґавити.
Співбеcіда
Під час інтерв’ю необхідно бути чемним,
приязним та чесним. Поводьтеся у рамках ділового етикету. Більше про спілкування
під час співбесіди читайте тут.
Нова робота. Новий колектив
Перший час у новому колективі бажано бути
стриманими та намагатися максимально відчути і зрозуміти його мікроклімат.
Звертайте увагу на поведінку оточуючих: у кожного колективу є свої особливості,
а уважне спостереження допоможе Вам виділити їх і швидше звикнути. Панібратство
недопустиме, зрозумійте: Ви – нова людина, до якої мають звикнути оточуючі. Вливайтесь
у колектив поступово. У колективу є речі, до яких вас будуть допускати не
одразу – це нормально. Будьте готові до того, що Вас у всьому будуть
перевіряти. Не варто бути «шпигуном», брехати, лицеміріти. Поважайте корпоративну культуру: якщо
тут роблять саме так, робіть і ви – тепер ви частина цього колективу.
Освітній проект Uknow
***
Бажаєте провести власний вебінар? Переходьте за цим посиланням!
Вивчайте діловий етикет разом з Uknow! Детальніше>>