неділю, 6 жовтня 2013 р.

Вебінар про пошук роботи: резюме

Нова робота: від чемного
пошукача 
до ввічливого колеги

Дата проведення: 
03.10.2013

Автор та ведучий: Георгій Арабулі

Резюме та супровідний лист
Резюме має бути лаконічним, змістовним і обов’язково грамотно складеним і написаним. Фото в резюме має виглядати стримано, це не має бути фото з вечірки, пляжу або улюбленої машини. В резюме не варто перебільшувати з додатковою інформацією: Ви інформуєте людей про свої професійні якості, а не показуєте, яке у Вас цікаве хобі. Наявність супровідного листа – ознака ввічливості з Вашої сторони. Це все одно, що привітання перед розмовою.


Що варто знати про потенційного роботодавця?
Йдучи на співбесіду, варто володіти мінімальною інформацією про потенційне місце роботи. Чим займається компанія, яка у неї репутація у суспільстві та ЗМІ – певний мінімум, який варто знати. Така інформація також допоможе сформувати Вашу думку щодо місця, куди Вас запрошують на співбесіду. Але не варто перебільшувати й дізнаватись, скажімо, про подробиці особистого життя собаки HR-менеджера)


Зовнішній вигляд на співбесіді
Перед співбесідою уточніть наявність дрес-коду в компанії. Часто про його обов’язковість наголошують самі HR-менеджери, запрошуючи на співбесіду. Окрім того, необхідність ділового стилю одягу завжди можна уточнити. Однак, не варто забувати про основний принцип зовнішнього вигляду під час знайомства з роботодавцем – охайність. Можна прийти у акуратних джинсах і сорочці, але взуття обов’язково має бути чистим, а зачіска – охайною.

Увага: потенційне місце роботи!
Під час співбесіди у Вас є чудова можливість оцінити компанію зсередини, звернути увагу на певні порядки та на людей, з якими, можливо, доведеться працювати пліч-о-пліч. Таку можливість не можна проґавити.

Співбеcіда
Під час інтерв’ю необхідно бути чемним, приязним та чесним. Поводьтеся у рамках ділового етикету. Більше про спілкування під час співбесіди читайте тут.



Нова робота. Новий колектив
Перший час у новому колективі бажано бути стриманими та намагатися максимально відчути і зрозуміти його мікроклімат. Звертайте увагу на поведінку оточуючих: у кожного колективу є свої особливості, а уважне спостереження допоможе Вам виділити їх і швидше звикнути. Панібратство недопустиме, зрозумійте: Ви – нова людина, до якої мають звикнути оточуючі. Вливайтесь у колектив поступово. У колективу є речі, до яких вас будуть допускати не одразу – це нормально. Будьте готові до того, що Вас у всьому будуть перевіряти. Не варто бути «шпигуном», брехати, лицеміріти. Поважайте корпоративну культуру: якщо тут роблять саме так, робіть і ви – тепер ви частина цього колективу.


Освітній проект Uknow


***
Бажаєте провести власний вебінар? Переходьте за цим посиланням!

Вивчайте діловий етикет разом з Uknow! Детальніше>>