З появою та
широким розповсюдженням у США електрокарів та гібридів розвинулася й інфраструктура
для таких автомобілів. Проте, власники електромобілів стали дедалі частіше
стикатися з нерозумінням і навіть відвертим хамством з боку водіїв машин зі звичайним
ДВЗ на борту.
Все частіше трапляється так, що, приїжджаючи на заправку, обладнану спеціальною стоянкою для електрокарів із модулями для зарядки, власник якого-небудь Tesla Model S виявляє, що вся ця стоянка зайнята звичайними машинами, власники яких вирішили просто зупинитись і перекусити у кафе. Подібні випадки призвели до появи спеціального етикету для водіїв електромобілів.
Якщо власник
електрокара зарядив свою машину до необхідного йому рівня, він повинен
відігнати її на стоянку, а не займати місце для зарядки. Радять навіть лишати
невеликі записки, у котрих можна попрохати іншого водія під’єднати вашу машину, коли він завершить
зарядку своєї. Справа в тому, що зазвичай на два чи навіть на три машиномісця
відводиться лише один зарядний пристрій.
Етикет також
торкається важливого питання: хто має пріоритет, коли доступна обмежена
кількість місць для зарядки? Чи повинен гібрид поступитися місцем електрокару?
Більшість вважає, що повинен, і ця суперечка стала причиною не одного конфлікту
між водіями. Хоча зі сторони це здається цілком логічним, адже у гібрида є підстраховка
у вигляді маленького ДВЗ.
Іноді водії електрокарів
стикаються з ситуацією, коли власник Tesla займає місце ледь не цілий день, хоча його машина здатна подолати не одну
сотню кілометрів. Таким людям портал Plugincars радить
заряджатися за необхідністю. Деякі водії Tesla проїжджають всього 15-20
кілометрів, а на станції намагаються зарядитися до максимуму, що потребує
доволі багато часу, якщо ця станція – не фірмовий Supercharger. То чому б не звільнити місце для людини, яка вже
проїхала 90-100 кілометрів із доступних йому 120?
Найбільшим хамом
водій електрокару вважає власника авто з ДВЗ, який зайняв місце із зарядною
станцією. Часто у великих торгівельних центрах для привернення уваги покупців
встановлюють зарядні станції прямо на паркінгах. На таких місцях знаходяться
знаки, що забороняють паркуватися звичайним автомобілям.
Згодом, коли
індустрія виросте й розвинеться, такі випадки стануть рідкістю, а зараз кожен
водій машини на батарейках б’ється за власні права, як може.